Speky girl
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Hafizah. Welcome to My sites.


Entries About Linkies 8share


follow follow

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.

stories

BLOG ACHIEVE


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


memories

assalamualaikum ladies and gentleman . . da lama rasanya xupdate blog nih . huhu . busy busy busy ! seriously busy . busy aku nih mengalahkan perdana menteri ooo . hahaha . disebabkan lama tak mengupdate nih aku ambik peluang nih untuk cerita lah apa yang menyebabkan aku nih busy tahap jebon sangat . .selain aku busy dengan study ,aku jugak busy dengan hoki and bla bla .cakap pasal hoki nih baru ja jumaat yang lalu ada tournament . jangan tanya menang ka kalah . huhu . adat la kan menang ka kalah

team kita orang  .masa friendly with amanjaya . ni la first time kami nih main hoki . haha tak belatih tak apa p sana lawan terus . 

ni lah padang hoki 

kita orang mg suka posing . huhu

us


tournament yang betul-2 punya . 

banyak sangat dugaan yg kita orang lalui untuk masuk tounament nih . .susah sesama senang sesama .masa nih lah yang baru aku tahu meaning of friendship 
 
 with amanjaya teams 

hehe . saja buat gegeh 

semua gambar gambar will be a sweet memories to us . last year sekolah nih banyak benda pelik yang tak penah penah kami buat then kami buat . salah satunya ialah b'sukan . macam hoki tuh . dulu kalau nak masuk apa apa sukan mesti fikir "nanti hitam macam mana" . hello hello hello ! hitam bole putih kan tapi kenangan cuma sekali seumur hidup . so fikir fikir kan lah . lepas ja habis tournament hoki jumaat hari tuh aku balik rumah untuk packing baju . huh ! penat doww . .dengan kaki sakit alahai .hanya allah ja tau . bukan aku sorang ja lah yang busy sama la kawan kawan aku jugak .kita orang antara pelajar pelajar bertuah la jugak kan sebab terpilih untuk p ke SBP SMSSMJ . wow ! haha . cikgu pilih based on result final exam last year . result tak gempak pun sebenarnya tapi nasib jaa tuh . cikgu ambik 9 perempuan dan 6 lelaki . jom tengok gamabar jom !

ni bukan beg aku . tapi hanis punya barang. dia whatsup kat aku . amacam banyak dak . macam nak p dok sebulan ja . huhu . tapi tapi disebabkan aku  kata macam nak p dok sebulan ja esok tuh dia cuma bawak 3 beg jaa . hoho . haha 

 
 izzaty ,syafiqah,aku, alissa,aina,farah,anis dan fatin . snap by hanis 
we are young girl .hoho


 prep time . semua jadual budak sekolah sana semua kita orang kena ikut . perhh ! penat

 haha . acting ja lebih . 

 sebenarnya tak bole pakai tudung hitam k . depa nih memang suka buat otai . 


 suasana di waktu pagi . belakang nuh ada tasek . nak terjun bole lah . huhu


my classmate . 5sn2 
 is, aisyah(budak keyel) ,ellen,asma and ain and mas
btw diorang baik sesangat k . thanks ullos layan kita orang dengan baik :) will miss u all .  

 nak puji lagi nih . kelas diaorang mg top top lah . seriusly cantik . jeles k 

 love u all

 budak lelaki kelas nih sangat lah pemalu . 
hoho

jejaka idaman malaya . hhahaa

 before kita orang pulang ke kampung halaman kita orang dapat kad kad yang gorgeous kita . kretif la korang 


 yang warna putih from ain, pink dari aisyah (budak keyel) yg kecik molek from iz dan yang merah rang rang tuh dari ellen . tenkiu soo much
oke lah samapai sini sajalah . pengalam 3hari 2malam sekat sekolah mat jiwa sangat bermakna . dan yang pasti aku akan merindui cikgu cikgu yang mengajar . tenkiu cikgu .
assalamualaikum