Speky girl
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Hafizah. Welcome to My sites.


Entries About Linkies 8share


follow follow

Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.

stories

BLOG ACHIEVE


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


friends affect our live

assalamualaikum .

lama tak meng"update" blog . well well busy benar sejak akhir akhir nih . seriusly kalo nak on9 pun curi - curi masa . SPM punya pasal lah nih . huhu . tapi nvm just for this years only . tahun ni la last nak pulun habis habisan . hoho . for SPM candidate try your best ! fight ! hehe .

sejak dua menjak nih banyak benda la yg berlaku dan buatkan aku t'fikir-2 .salah satunya ialah perubahan . yeah satu perubahan . even bukan secara mengejut pun tapi membuatkan aku terkejut . apa yang berubah ? ramai la jugak classmate aku yang berubah . berubah dari segi fizikal dan mental . berubah ada dua cabang satu dari segi negatif dan satu lagi dari positif . aku bukan nak kata depa nih dulu jahat . apa yang aku nak kata depa nih selangkah ke hadapan lebih baik dari dulu . ada paham ?

alhamdulillah sebab allah da bagi hidayah dekat depa depa . dan apa yang menjadi persoalan aku ialah bila lagi aku nak berubah ? bila hidayah nak mai tatau ? so aku cuba la tanya kat kawan aku yg berubah tu macam mana hidayah tu bolah dapat ? nak tau apa jawapan dia ? dia kata hidayah sebenarnya kita yang kena cari sendiri . Hanya orang t'tentu ja yang akan dapat hidayah dengan izin allah . apa yang depa cerita dekat aku "serius best sangat hidup macam nih . hati rasa tenang ja" .aku pun cuba untuk berubah dan nak sangat sangat rasa apa yg depa rasa . insyallah .

conclusion apa yang bole aku kata kat sini kawan sangat sangat la mempengaruhi surrounding kita . so pilihlah kawan yang terbaik . alhamdulillah aku dikurniakan kawan-2 yg macam nih . serius rasa bangga dengan depa . nabi pernah berkata berkawan lah dengan penjual minyak wangi ,maka kita juga akan rasa tempiasnya juga .

asalamualaikum and have a nice day